Fotoradar
Jerzy
2017-12-14 08:09:00 UTC
Otrzyma³em piêkne zdjêcie z drukarki od s³u¿by drogowej jak przekraczam
prêdko¶æ
na drodze wojwodzkiej, super czytelna tablica rej. baga¿nik z rowerami z
ty³u,
no nie da sie ukryæ ¿e to moje autko, ograniczenie do 50 k/godz..
przekroczenie
o 25 km/godz. ,

z czym to skonfrontowaæ , bo nie wierze w to, prawie nie
zdarza mi sie przekroczenia prêdko¶ci,
bo je¿eli prawnie s± ustanowione urz±dzenia których wiarygodno¶æ
nie da sie podwarzyc, to nie ma co z tym walczyæ, tylko wype³niæ trzy
druki,
wys³aæ i czekaæ na wysoko¶æ mandatu.
Arek
2017-12-14 14:01:02 UTC
Moze tu co madrego wyczytasz:
https://anuluj-mandat.pl

Mi kiedys slawna gmina na Pomorzu nawet skan mojego dowodu
wyczarowala, zeby tylko udowodnic, ze to jednak bylem ja. A kroili
wtedy ludzi na grube miliony:/

Pzdr
Arek
Otrzymałem piękne zdjęcie z drukarki od służby drogowej jak przekraczam
prędkość
na drodze wojwodzkiej, super czytelna tablica rej. bagażnik z rowerami z
tyłu,
no nie da sie ukryć że to moje autko, ograniczenie do 50 k/godz..
przekroczenie
o 25 km/godz. ,
z czym to skonfrontować , bo nie wierze w to, prawie nie
zdarza mi sie przekroczenia prędkości,
bo jeżeli prawnie są ustanowione urządzenia których wiarygodność
nie da sie podwarzyc, to nie ma co z tym walczyć, tylko wypełnić trzy
druki,
wysłać i czekać na wysokość mandatu.
Jerzy
2017-12-18 15:34:04 UTC
No to nie bede sie stara³, skoro zona mowi ¿e napewno przekroczy³em ,
jeszcze ciê ostrzega³am przed tym, to tak musi byæ, wypelnilem druki
online, podpisa³em profilem zaufanym i czekam na 100zl to ty³u.
Piotr Siciarski
2017-12-18 16:32:55 UTC
Post by Jerzy
No to nie bede sie stara³, skoro zona mowi ¿e napewno przekroczy³em ,
jeszcze ci蟯strzega³am przed tym, to tak musi by䪠wypelnilem druki
online, podpisa³em profilem zaufanym i czekam na 100zl to ty³u.
Ze dwa lata temu dostałem zdjęcie,
opisałem, że to ja kierowałem,
włożyłem w kopertę + wysłałem pocztą.

I nic do dziś nie przyszło - ani żaden mandat, ani punktów mi nie
naliczyli, gdzieś im wcięło.

Pozdrawiam
piotrs

---